Skab tillid til din virksomhed

Dine kunder vil gerne have tillid til dig. Grib muligheden og vis dem, at de kan have det.

Flere end 8 ud af 10 personer føler, at de ikke har kontrol over deres egne personlige data.* På grund af mangelfuld databeskyttelse er 25 % af millennium-generationen stoppet med at benytte en virksomheds service eller produkter.** Forbrugere tager datasikkerhed alvorligt. Det bør du også gøre.

I en verden præget af digital mistillid og stærkt voksende interesse i privatliv er WeAreDavid løsningen for fremsynede virksomheder, der ønsker og lever for bedst mulig kundeservice.

Ved at bruge WeAreDavids service desk, kan du give dine kunder en praktisk og nem måde at kontrollere og håndtere deres egne personlige data. Så du viser dem, at håndtering af personlig data betyder noget for jer, og dermed skaber du et endnu stærkere brand.

Der er et kapløb i gang om forbrugernes tillid. Så tag løbeskoene på og tilslut dig morgendagens virksomheder, i dag. Kom i gang allerede nu.

* Eurobarometer 2015
**Deloitte: Global Millennial Survey 2019.

Image of claiming organisation

Gør en compliance-hovedpine til en forretningsmulighed

Med WeAreDavid kan du håndtere indsigts- og sletteanmodninger mv. på en nem, effektiv og sikker måde. Slut med frustrationer ved håndtering af anmodninger i systemer, der ikke er designet til formålet. Sig goddag til de muligheder, der ligger i at være en digital frontløber.

WeAreDavids service desk tilbyder dig en let og effektiv løsning til at håndtere og sikre korrekt håndtering af GDPR-anmodninger. WeAreDavid sikrer også, at du har den nødvendige dokumentation på plads. Så er du klar til at komme igennem et tilsynsbesøg fra Datatilsynet.

Med en krypteret chat-funktion kan du kommunikere sikkert med den registrerede på en struktureret og nem måde. Du slipper for at kommunikere via e-mail, mens du kan møde dine kunder, hvor de bruger mest tid – på deres telefon. Al behandlet data har et revisionsspor, så man altid har indblik i, hvad, hvem og hvornår en forespørgsel er blevet behandlet.

photo of website

Omfavn loven. Invester i fremtiden

At dele personlige data med EU-borgere kræver en sikker og krypteret kanal for at undgå datalæk. Så sig farvel til traditionelle kommunikationskanaler som e-mail, telefon eller single sign-on-websider.

Men der er mere. Det er ikke lovmæssigt tilladt med GDPR at bede borgeren om at sende bevis på sin identitet via en ikke-krypteret, usikker e-mail.

Det er heller ikke tilladt at henvise EU-borgeren til jeres generelle privatlivspolitik og/eller jeres handelsbetingelser.

Men ingen grund til panik. Vi har dækket dig ind. WeAreDavids service desk giver dig fuld sikkerhed, så du kan efterleve databeskyttelsesreglerne.

photo of chat

Påmindelser og dokumentationsspor giver dig ro i sindet

WeAreDavids service desk har påmindelser som standard, så ingen forespørgsler bliver glemt, og så du ikke behøver bekymre dig om at bryde de deadlines, som du skal overholde.

Vil du gerne kunne dokumentere alle former for persondata tilgået af dig eller dine kollegaer? Intet problem. Al håndtering af personlig data ved forespørgsler bliver logget i WeAreDavids service desk.

photo of chat

Automatiseret GDPR-overholdelse via API

Hvis din virksomhed allerede har en god datastruktur for personlige data, kan du med fordel overveje at integrere dine nuværende datastruktur direkte i WeAreDavids API.

Ved at integrere til API’et kan du opnå en fuldautomatisk proces og give EU-borgeren direkte adgang til egne data, som din virksomhed ligger inde med.

Med fuld integration slipper du for manuelt arbejde med indsigts- og sletteanmodninger. Det gør processen nem, automatisk og yderst omkostningseffektiv for dig.

photo of groups

Pris

Vores app er gratis for borgere!

  • PRIVACY MONKEY

    Gratis

    For nu

    • 1 bruger
    • 1 virksomhed enhed
    • Ubegrænset antal forespørgsler
    • 3 måneders arkiv
    • Mail support*
    • * Så godt vi kan i forhold til tilgængelighed og skøn
  • PRIVACY EAGLE

    499

    .kr

    Faktureret pr.md.

    • Op til 3 brugere
    • 3 virksomheds enheder
    • Ubegrænset antal forespørgsler
    • 5 års arkiv
    • Mail support*
    • * Mellem 9 - 14 og op til 72 timers svartid
  • PRIVACY TIGER

    999

    .kr

    Faktureret pr.md.

    • Op til 10 brugere
    • 10 virksomheds enheder
    • Ubegrænset antal forespørgsler
    • Tilgang til API
    • SSO (Single sign-on)
    • 5 års arkiv
    • Mail support*
    • * Mellem 9 - 14 og op til 72 timers svartid
  • PRIVACY KING OF THE JUNGLE

    1999

    .kr

    Faktureret pr.md.

    • Op til 50 brugere
    • 25 virksomheds enheder
    • Ubegrænset antal forespørgsler
    • Tilgang til API
    • SSO (Single sign-on)
    • 5 års arkiv
    • Telefon og mail support*
    • * Mellem 9 - 14 og op til 72 timers svartid